piątek, 3 kwietnia 2015

Odejście z bloga - Shaylian...

Cześć.
Dzisiaj post będzie o byłej admince "Shaliyan". Ponieważ odeszła z bloga i nie rozdała nagród w konkursie ,który razem prowadziłyśmy. Oczywiście ja to zrobiłam i chyba już jest każdy zadowolony. Piszę to co myślę.. więc pokłóciłam się z "Shaylian" o to ,że napisała ,że praca "Delikatnej" jest obleśna i nie da jej nagród. Taka jest prawda, a jak dla mnie to piękna praca i sądzę ,że jej też się podobała lecz nie miała zamaru dawać nagród. Podobno da tylko VIP'a Always bo to jej przyjaciółka. Także wszystkich przepraszam i mam nadzieję ,że "Illuminati" się będzie lepiej sprawować na blogu. To chyba na tyle kochani. A i oczywiście Illuminati już otrzymała  obiecanego VIP'a...*-*


 /Kochaj Mnie.

7 komentarzy:

  1. PO 1 NIE MÓWIŁAM ŻE JEJ PRACA JEST OBLEŚNA TYLKO PRACA SMERFETKI JEST LEPSZA I DELIKATNEJ MI SIE NIE PODOBA BO JEST PUSTO. NIE BYŁO MOWY O CZYMŚ TAKIM JAK OBLEŚNA. I NIE DAJE VIPA ALWAYS DLATEGO,ŻE JEST MOJĄ PRZYJACIÓŁKĄ TYLKO DLATEGO,ŻE ZROBIŁA ŁADNĄ PRACĘ. A ty co? dałaś Delikatnej 2 miejsce bo napisałaś mi na nk cytuje : A wgl lubie ją... Dziewczyno zastanów się nie dość,że kłamiesz czytelników że masz 12 lat a masz 10 to jeszcze teraz kłamiesz,że mówiłam,że jest obleśna a ja mówiłam że mi sie nie podobaa i,że razem miałyśmy podjąć decyzje...

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie mówiłam,że jest obleśna tylko,że poprostu brzydka.Przyznaje się bez bicia ale to było anonimowe.. Słowa które użyłam bo patrzyłam w archiwum: Brzydka i Ochydna... Nie chce obrażać Delikatnej .... Ale po co ja bym miała dać nagrody za prace którą sama wybrałaś Weronika?;). I NIE BYŁO CZEGOŚ TAKIEGO JAK OBLEŚNA. Poprostu ta profilówka była pusta źle to ujęłam. Ale wmawiasz mi,że kłamie.. hehe. Także Weronika patrz na siebie i siebie powinnaś nazywać kłamcą ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze jedno.. Mówisz że ja powiedziałam tak o Profilówce Delikatnej?.. Dobrze powiedziałam troche za dużo ale nie Obleśna. ₭Ø₡Ħ₳J●M₦IɆ™ ~ Ok? (dzisiaj 12:43)
    a moze dla mnie smerfetki jest ochydna? moze nie siedzi na kwiatku bo tak chciala i jest super wole pusto niz nasrane tak jak na smerfetki i jak sie nie podoba to sama napisze dla czego odeszlas!
    ZEGNAM!... A teraz ty piszesz o profilówce smerfetki,że jest ''Nasrane'' no i widzisz :) też nie jesteś święta

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie czytam tego bloga ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. I gdybyśmy razem podjęły decyzje dałabym nagrody;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog bez Shaliyan = blog debilny.Zegnam.

    OdpowiedzUsuń
  7. tracicie juz ponad 6 czytelników poprzez to. smutnee ;c ja tez z tad wychodze i to now!

    OdpowiedzUsuń