czwartek, 12 marca 2015

Hey!

Hey.
Postanowiłam założyć bloga pt. " Awataria - Nasza, Najlepsza! " bardzo lubię pisać posty, tworzyć coś własnego. Dlatego właśnie założyłam tego bloga, myślę ,że się polubimy i będziecie go odwiedzać. A teraz trochę o mnie.:

  • Mam na imię Weronika.
  • Mam 12 lat
  • Kocham sport. 
  • Mam w rl świnkę morską
  • Mój nick na awatari.: " Lilia Wodna " 
  • Lvl.: 34
  • Komfort.: Ok. 61 tyś
  • Image.: Ok. 9 tyś 
  • Relacje.: Singielka
  • Moją BFF jest.: " Illuminati " - również ma na imię Weronika.
  • Będę się podpisywała " /Lilia ;* "
Mój paszport.: 


Obiecuję ,że posty będę codziennie. Będę robić też różne zabawy, stylizacje, konkursy, i pisać informacje dotyczące nowości na Awatari . ;* To by chyba było na tyle. 

                                                   /Lilia ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz