piątek, 27 marca 2015

Wyniki konkursu.

Siem. *-*
Dzisiaj powracamy do tematu o konkursie na najładniejszą profilówkę Wielkanocną. - Wyniki!
Stwierdziłam ,że wyniki będę już dziś ponieważ było wystarczająco dużo prac. - 11. A więc zaczynamy!

1 miejsce otrzymuje.. Illuminati!

Dyplom:


2 miejsce otrzymuje.. Delikatna!

Dyplom:


3 miejsce otrzymuje.. Pirania!

Dyplom:


4 miejsce otrzymuje.. Smerfetka!

Dyplom:


5 miejsce otrzymuje.. Mała!

Dyplom:


6 miejsce otrzymuje.. Ola!

Dyplom:


7 miejsce otrzymuje.. Nanol!

Dyplom:


8 miejsce otrzymuje.. Calliente!

Dyplom:


Pozostałe prace..:

Profilówka Myszki.

Profilówka Zboczonej.

Profilówka Julki.

To by było tyle waszych prac. Mam nadzieję ,że nikt się nie uraził. <33 Będę małe prezenty od 1-4 miejsca, wystarczy mi napisać na nk. Mam nadzieję ,że konkurs wam się spodobał i weźmiecie udział w następnych. <33

                                                          /Kochaj Mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz