niedziela, 29 marca 2015

Nowa autorka - Czy nadaję się na admina?

Cześć.
Chociaż okres próbny jeszcze nie minął, ja już podjęłam decyzje, i ten post przeznaczam właśnie na naszą nową autorkę "Shaliyan".
Jak dla mnie, posty są długie, sensowne, i bardzo cieszy mnie to ,że potrafisz zadbać o komentarze. To właśnie dzięki tobie zwiększyła się liczba wyświetleń, i blog staje się coraz bardziej popularniejszy. Bardzo mi pomagasz, i wiem ,że się bardzo starasz. Doceniam to. ;'] Dlatego właśnie, postanowiłam ocenić cię na: 10/10!
I wiem ,że twoje posty są szczere i robisz to co lubisz. Od dziś będziesz też "adminem". Myślę ,że to będzie najlepsze wyjście. ;'] Co by tu więcej mówić? Chyba to będzie na tyle.. Dziękuję!

                                                       /Kochaj Mnie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz