niedziela, 29 marca 2015

Top ''10'' profilówki #1

Siemka ;*.. Postanowiłam zrobić coś takiego jak top ''10'' Profilówki..
Polega to na tym,że będę  ''przepatrywać'' wszystkie galerie znajomych by znaleźć 10 najpiękniejszych profilówek...Ale to nie wszystko..
Na 1 ogień dam wam do wyboru 2 najładniejsze profilówki jakie dotychczas znalazłam i wy wybierzecie która nada się na naszą top profilówkę..
A więc do roboty:

1 PROFILÓWKA WYKONANA PRZEZ "ANGIE".



1 Profilówka jest wykonana przez Angie.. Moim zdaniem jest boska dlatego też trafia do tej ''konkurencji''

VS

 2 PROFILÓWKA WYKONANA PRZEZ "YOUR HOPE".



2 Profilówka jest wykonana przez Your Hope... Co ja moge o niej powiedzieć??? to samo co o profilówce Angie. Nic dodać nic ująć. Jest świetna!.

A więc głosujcie która profilówka będzie naszą TOP!
Może to być profilówka Angie... A też Your Hope.. To zależy tylko od was ;D.

/Shaliyan

10 komentarzy:

  1. Oczywiście ,że Angie xd Moja jest straszna ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziękuję że ktoś ogólnie zainteresował się moją profilówką ;) Nie wiem czy osoby które biorą udział w tej konkurencji mogą głosować, ale jeśli tak to głosuję na Your Hope. Jej profilówka jest śliczna a przede wszystkim pomysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne możecie głosować ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Endżi chcociaż profilówka Your Hope też jest śliczna, zazdroszczę Wam talentu. <333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście ,że Angie *-*

    OdpowiedzUsuń